isabellbrandstrom

2011-04-17
16:49:20

Skjut mig i huvudet
VARNING FÖR NEGATIVT LADDAT BLOGGINLÄGG! (Pms-utbrott)

Jag brukar undvika att blogga när jag inte har någonting positivt att skriva men idag kan jag inte hålla käften.
Dagen började på topp med gäster och tårta men tvärvände efteråt och stupade. Diskmaskinen är trasig, bilen fortfarande trasig, fick leta flera timmar efter garantibeviset till diskmaskinen utan resultat. tillslut hittade M ett kvitto i på sin hotmail. Men då vi skulle skriva ut kvittot strejkade skrivaren och gick sönder. Vårfloden utanför mitt köksfönster forsar värre än någonsin och sopar bort vartenda grässtrå från min gräsmatta. Skolarbetet känns skittråkigt nu utan min co-worker. Min hotmail är fortfarande frusen, mitt hår är lila och jag har mensvärk ifrån helvetet. Känner för att antingen slå sönder porslin eller dra täcket över huvudet. 

Lovar att inte blogga mer förrän jag är på bättre humör! 







Såhär ser det ut utanför köksfönstret och altanen.. Mycket vackert!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: