isabellbrandstrom

2011-04-06
11:23:21

Studieplan
Ikväll klockan 16:00 ska min studieplan inför väskarbetet vara inlämnad. Vet ungefärligt vad jag ska skriva men vet inte om jag har tänkt igenom det så pass mycket att jag får ihop två A4 blad. Vi får se. Nu ska jag äta frukost, sätta igång en diskmaskin med vitringlas och sedan ska jag skriva så gott jag kan. Vill ju gärna hinna klart till fyra.. inte bara för att det ska vara inlämnat då men också för att jag och Sofie ska till stan och köpa scrapbookingmaterial då. Det vill jag verkligen inte behöva skjuta upp!


Blev påmind av min kusin Sofie Nilsson att hon har en liknande klocka som hon använt som fotobakgrund så då fick jag inspiration och idé till att jag också kan använda min nya klocka och försöka skapa lika snygga bilder som hon kan. Tack kusin för att du är en bra inspirationskälla och så himla duktig.

Kommentar:
#1: sofie

men tack! :D himla söt din bild blev! jag gillar!

2011-04-07 @ 16:52:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: