isabellbrandstrom

2011-04-14
16:38:13

Bilen är trasig
Jag och M fick ta en promenad till affären idag. klantarsel som jag är så glömde jag min handväska hos sofie igår. Hade tänkt åka och hämta den och åka och handla samtidigt idag men fick höra att bilen har läkt ut all bensin och måste lagas. Håller tummarna på att det räcker med att byta ut någon slang så att det inte är själva tanken som har gått hål på. 
Iallafall var Sofie schysst och kunde promenera och möta upp oss på affären med min väska så vi inte behövde gå hela vägen hem till henne och som tur var så slutade Ulla jobbet precis då så hon kunde skjutsa hem oss och matkassarna.

Detta tog ju en hel del tid från skolarbetet idag men jag får försöka ta ikapp det såfort jag har tid. 
Nu ska jag ta tag i att göra bort en restuppgift.


Mys


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: