isabellbrandstrom

2011-04-21
17:36:46

Vilken dag!!
Vilken dag! Jämarns påsk, när tusan ska jag hinna sy mina väskor. Idag skulle vi bara in en snabbis på systemet, fick sällskap av Anton och Sofia till stan och blev därför där ett tag. följde med dem på Max och var sedan påväg ut mot Boom och Skokanonen då Magnus som kör säger att bilen dog. Va? utbrister vi andra och tror att han hittar på för bilen rullar ju ännu.

Då svänger Magnus upp på trottoaren och där blir vi ståendes. Fick ringa mamma för att be henne komma och bogsera oss. Men Antons pappa råkade visst ha vägarna förbi och hann före min mor att komma till undsättning. (tack ändå mamma för att du tänkte hjälpa oss! det är ju faktiskt tanken som räknas! =) )
Blir bogserade hem till Antons föräldrar och där upphämtad av Ulla som körde oss till Billsjö så vi kunde låna med oss Audin hem igen. Men innan vi åkte hem skulle vi titta förbi en sväng i Sofie och Mickes nya lägenhet. en 3:a på 92 kvadrat.. Stoort!

Väl där råkar vi bestämma att alla ska hem till oss och grilla senare, så på hemvägen fick vi stanna på hemköp och handla kött och lite kol. Äntligen hemma får jag skynda mig att dammsuga och dammtorka, ställa iordning grillen, diska och byta kläder för snart kommer fyra hungriga vänner och grillar med oss. 

Nu är klockan halv sex.. När under hela denna dag hade jag tänkt göra skolarbetet då? I'm screwed! >_< 

Nu lugnar jag nerverna med en ny kompis från saftbutiken



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: