isabellbrandstrom

2011-08-18
13:59:58

Helkroppsmassage, hälsa på mormor, examenskalas och Spökhus
Ledig till nästa tisdag! ska bli både avslappnande, trevligt, roligt och skrämmande.. 

Avslappnande
Ikväll ska jag få helkroppsmassage av Anna, hon behöver försökskaniner att massera på inför utbildningen hon går. Har haft ordentligt ont i ryggen senaste dagarna så det ska bli otroligt härligt att få en avkopplande, uppmjukande massage.

Trevligt
Imorgon tror jag att jag ska åka och hälsa på min mormor och morfar, var längesedan nu så det är på tiden.

Roligt
På lördag har M's kusin Thea examenskalas i Billsjö, måste dhitta kläder tills dess. Klädtemat är prickar, ränder och klara färger. Får akut åka och handla en t-shirt på lördag förmiddag om jag inte kan låna av en kompis, för min garderob är på tok för trökig för att jag ska hitta något passande i den.

Skrämmande
Söndag åker jag till prästgården vid Borgvattnet. Det är ett spökhus/vandrarhem som jag, Anna och några fler tänker sova över i och skrämma upp oss.



Detta kort har jag lämnat till jobbet nu.. visserligen får jag jobba kvar månaden ut men tacka för sommaren kan jag göra redan nu.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: