isabellbrandstrom

2011-08-14
20:47:33

Nu ska katterna banta
Heldag på hemtjänsten, saftkokning, städjobbet och städa lägenheten.. Nu är jag helt slutkörd och tänker kasta mig i soffan och kolla på stefan och christer och dricka svartvinbärssaft.

Imorgon får jag ta igen mig för då är jag ledig hela dagen. Håller tummarna på solsken än fast väderprognosen är emot mig.

Stackars katterna är griniga för att dom inte tycker att dom får någon mat. Elsa är van at äta 4 dl torrfoder om dagen men nu är det viktminskining som gäller för tjockisarna. Varje morgon och eftermiddag får dom en halv dl var, det är allt som står som rekomendation på baksidan av förpackningen. Inget mer småätande för Elsa. Visserligen skämmer vi bort dem med gädda utöver detta men det är ju faktiskt nyttig mat. Har även bytt till ett foder för kastrerade katter.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: