isabellbrandstrom

2011-08-04
16:24:03

Trerätters
Jobbat idag som vanligt men slutade klockan tre för en gångs skull. Nu har jag precis satt in en påse findus tacogratäng i ugnen, eller ja inte påsen, men innehållet. Brukar inte gilla färdigmat från frysdisken men jag håller tummarna på att denna blir ätbar.  Jag ska dock inte äta den ikväll.. M ska äta och jag äter min del i matdosa imorgon. För jag är nämligen bjuden på trerätters klockan sju ikväll såhär på en torsdag! lyxigt värre. Sofie och hennes vänner har arrangerat ett "halv åtta hos mig" och nu är det sofies tur att bjuda och då var hon så underbar att jag också fick en inbjudan.

Jag vet att förräten är någonting med renskav på kavring och jag vet att huvudrätten är tjälknöl och potatisgratäng och jag vet att Sofie är riktigt duktig på att laga mat så jag är helt säker på att det blir otroligt gott.


Kommentar:
#1: Sofie

Den där åt vi igår. Michael mamma hade handlat åt oss när hon kom förbi.. Den var helt okej, fast Michael tyckte det var för lite köttfärs och för smaklöst.. Men men.. Vi äter ju sällan färdigmat annars så det kanske är därför :) Håller på att duka nu, har inte ens blivit lite nervös! Kommer väl sen I guess ;) Puss

2011-08-04 @ 17:49:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: