isabellbrandstrom

2011-08-13
12:46:22

Hemma över lunchen
Hemma en sväng över lunchen. Glömde matdosan hemma så det är tur jag inte bor allt för långt bort.

Snålt med inlägg denna vecka, jag har inte haft tid med bloggen. jobbat/jobbar heldagar måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag, vid lediga dagar åker vi iväg och hittar på något roligt och kvällarna har jag vännerna att umgås med. Har även prioriterat träningen före bloggandet. Tror att den där bloggpausen hjälpte för att komma iväg från bloggtvånget. 

Måndag kväll - Körde mig slut med ett zumbapass och vilade efteråt
Tisdag kväll - bastu i stugan med Johan och Jenny
Onsdag - Promenad till Slottdalsskrevan med M, Sofie, Moa, Johan, Jenny och jennys kompis Sandra
Torsdag - gick på stan, städade, tvättade, handlade och bakade filmjölkslimpa med Anneli
Fredag kväll - Anna och Hägga kom förbi.. Lars kom förbi, Johan E, Anton, Micke och Andreas kom också förbi.
Lördag kväll -  har inga planer ännu men om det forstätter som det flyt på hittils så händer säkert något kul.





Kommentarer:
#1: Sofie

Bara så du vet så heter det Slåttdalsskrevan :) Hoppas det går bra att jobba vännen! Kramar

2011-08-13 @ 16:03:47
#2: Isaflisa

Mäh!? Jag känner mig lurad.. trodde att det hette slåttedal.. =P

2011-08-13 @ 19:35:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: