isabellbrandstrom

2011-08-30
10:36:06

Bihålsinfektion
När jag tror att förkylningen är över brakade det lös och jag fick en fruktansvärd smärta i huvudet. Mina bihålor ställer till kroniskt besvär för mig och nu har jag fått bihålsinfektion. Skulle nog jämföra smärtan med en värre sorts migrän där man helst vill ligga helt stilla i ett kolsvart knäpptyst rum för att inte kräkas av smärta. 

Det började mitt i dagen igår och vid kvällen trodde jag att mitt huvud var påväg att explodera. Jag grinade och snöt mig om vart annat och när jag inte stod ut längre ringde jag för att boka en akuttid på primärvårdsjouren. 20 minuter senare hade M kört mig dit och jag fick både pencillin, alvedon och nassonex utskrivet.
Idag känns det redan mycket bättre, jag har fortfarande ont, men idag är det uthärdligt och jag kan till och med sitta vid datorn. Hoppas att jag är ännu bättre till imorgon då jag jobbar sista dagen på Hemtjänsten.


Kommentar:
#1: Sofie

Usch det lät inte alls något roligt gumman! Hoppas medicinerna hjälper och att du kryar på dig snabbt! När börjar du skolan? Tycker vi borde ses och pyssla något snart! Jag har abstinens :P KRAMAR!! ♥

2011-08-30 @ 12:08:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: