isabellbrandstrom

2011-02-04
15:55:14

Blått garn
Oj, jag skrev detta imorse men glömde skicka det så ni får det nu istället:

Bläää, Orkar inte virka mer! Jag vill inte, jag vill inte! Jag hatar blått garn nu och vägrar göra en blomma till. Har virkat blommor varenda lediga tid denna vecka för jag måste bli klar med tavlorna till redovisningen på onsdag.

Min plan idag är att ta mig in till stan för att köpa nytt garn, lila kanske? det skulle kanske skapa lite ny motivation till fortsatt arbete. Fungerar inte det så får jag väl anställa folk som kan virka åt mig, eller nåt.


På staden hittade jag iallafall ett lila garnnystan som kan fungera och hittade även ett urmysigt rosa garn  som jag ska använda som tuppkam på en virkad dinosaurie. Utöver detta var vi på Clas ohlssons där jag köpte några fler lådor att förvara scrapbooking prylar i eftersom jag har fyllt alla nuvarande lådor.

Så less på detta garn att kräkas

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: