isabellbrandstrom

2011-02-07
21:03:14

Extraknäck
Nu har jag varit och jobbat på ett av mina extraknäck. En gång i veckan städar jag på ett kontor till ett shippingföretag. Brukar vanligtvis städa på söndagar men eftersom jag får göra lite som jag känner så blir det ibland måndagkväll istället.

Mitt andra extrajobb är på Hemtjänsten Sund/Svedjeholmen. Fick för några dagar sedan ett samtal från chefen som berättade att de kommer behöva en hel del extrahjälp på kvällar framöver... I princip sa hon att jag får jobba vilka kvällar jag vill närmsta tiden. Det är bara att välja och vraka. Kommer därför bli tufft och en aning stressigt att hinna med allt, men det kommer troligtvis kännas bättre när jag får lönebeskeden. =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: