isabellbrandstrom

2011-02-01
15:51:52

Fiskgratäng
Ikväll är jag och Magnus bjuden på middag hos Sofie och Michael. Det vankas fiskgratäng. Har aldrig ätit fiskgratäng i hela mitt liv, men vet hur den luktar i en skolmatsal så jag har alltid varit lite skeptisk. Men eftersom jag numera tycker väldigt bra om fisk och gillar att prova nya smaker så ska fiskgratäng få en ärlig chans av mig. Det blir spännande.

Efter maten ska jag och Sofie scrapbooka medan grabbarna ser på hockey. Längtar! det var så länge sedan jag scrapade nu och vi har båda köpt några nya papper och blommor att använda, alltid roligt med nya grejjer när man ska scrapa.


Kommentarer:

Vi måste ju få ett utlåtande om Fiskgratängen... ;)

2011-02-03 @ 21:46:03

Fiskgratäng var jättegott! Det kommer jag verkligen äta fler gånger! =D

2011-02-04 @ 00:11:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: