isabellbrandstrom

2011-02-12
00:13:40

Lillasyster Elvira
Ikväll har jag varit och firat min lillasyster Elvira som fyller 15 år idag. Grattis hjärtat! :D Det bjöds på smörgåstårta och pippitårta och massor av gofika. Riktigt trevligt och så himla kul att få träffa Ella igen, det blir så himla långt mellan gångerna så jag har verkligen saknat henne.

Elvira och jag är inte släkt på riktigt, men vi har varit grannar från att hon föddes tills att de flyttade till Kroksta för ungefär 8 år sedan. Jag har därför fått varit barnvakt och tagit hand om och umgåtts med henne och hennes två bröder så pass mycket att det känts som att de har varit småsyskon till mig.

Födelsedagspresenten var ett litet scrapbooking startkit som jag plockat ihop. Jag visste att Elvira var lite intresserad av scrapbooking men inte riktigt kommit igång så detta var en liten kick-start för att hjälpa henne med det. Jag tänkte även att vi skulle kunna scrapbooka tillsammans. Det skulle vara riktigt kul och ett bra sätt att se till att vi träffas oftare.




Kommentar:

Märkte att jag inte hann skriva detta innan tolvslaget men jag tror att man förstår att det är den 11:e jag menar =)

2011-02-12 @ 00:43:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: