isabellbrandstrom

2011-02-10
15:44:23

Mobil
Jag måste köpa en ny mobil! Klantig som jag är så tappade jag min mobil rätt ner i ett stengolv igår.. det var inget särskillt högt fall så jag tänkte att det skulle gå bra, men skärmen dog. Det går knappt att se vad mobilen visar och alla bilder som visas på skärmen fryser fast så att skärmen bara blir mörkare och mörkare. Hittar heller inte garantibeviset så det är bara att slänga bort min kära kameramobil. =( Jag hade hoppats att den skulle hålla tills nya Iphonen kommer till sommaren så att jag hade kunde byta då. Men nu får jag gräva fram min gamla LG Chocolate istället. Minns inte varför jag bytte ut den, men det lär jag väl märka ganska snart är jag rädd.


LG Chocolate KG800


Kommentarer:
#1: Sandra Brändström

Bytte du inte den för att de va så dålig täckning?

2011-02-10 @ 17:11:20

Men ja, Kan det har varit så? Nu när du säger det så kommer jag ihåg att jag knappt hade teckning den sommaren i Nordingrå. Det var väl då jag bytte!?



Jag har iallfall tillräckligt bra teckning i både Övik och Umeå och även hela busstreckan emellan städerna så jag kan nog stå ut med denna mobil ett tag.

2011-02-11 @ 13:31:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: