isabellbrandstrom

2011-02-06
16:25:55

Underbara liv
Halv tolv idag: Solen lös in genom vårat fönster och jag kände att jag bara måste ut! Man kan inte sitta inomhus en så vacker dag som denna, det är slöseri med livet. Så jag och M började packa och klä oss med täckbyxor och  tjockjacka, ringde runt till några vänner och begav oss först till affären och handlade hamburgare, bröd, korv och dricka och sedan vidare mot Billsjös underbara snölandskap. Väl där hade Magnus mor Ulla börjat koka den varma chokladen och packat muggar och tillbehör medan Magnus far Hampe skottat nere vid grillplatsen vid Billsjösjön.

Fantastiska dag!

Vacker dag

Grilla burgare

Jag och Anastasia

Anastasia och Samuel


Sofie


Sofie, Jag, Magnus, Anastasia, Hägga


Livet är skönt


Samuel efter att ha badat i snön


Grabbarna


Magnus tyckte det var roligt at putta ner mig i snön


Då tyckte jag och Sofie att det var roligt att putta Magnus i snön


Hem gå, stryk få, aldrig mer till bys gå

Kommentarer:

Åhhhh...va avis jag blir =(

Själv fick jag mej en snabb promenad i solen, på lunchen iaf.

Sen var de bara att skynda sej tillbaka till jobbet. Jag hoppas att de är fint väder på tisdag, när Jag är ledig ;o)

2011-02-06 @ 17:32:00

Ja, vi får hoppas att det kommer många fler dagar som denna nu. Vintern har varit allt för kall och dyster i år.

2011-02-06 @ 19:26:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: