isabellbrandstrom

2011-02-24
15:01:21

Fredag?
Känns som fredag idag! Har självstudier imorgon så jag tror jag tänker fortsätta låtsas att det är fredag.
Slutade tidigt från uni, har tillochmed hunnit handla tyg och tråd och är redan hemma igen.

Har dock en klump i magen.. Eller flera faktiskt. En av dem är att jag mår dåligt för Micke å Sofies skull. Dom har en begravning idag, dom fick veta att de inte får lägenheten dom bjudit på, och att en annan lägenhet de tittat på också redan är såld.. Jag tänker på er idag och håller tummarna på att ni hittar erat hem snart!
Den andra klumpen i magen är att jag inte sagt upp min lägenhet ännu.. men vågar inte förrän vi vet att papprena är skrivna av säljarna och att hyresföreningen godkänt oss. Måste säga upp lägenheten senast måndag för att inte behöva stå en extra månadshyra, men jag vill inte säga upp lägenheten med risk att stå hemlös senare för att nya hyresföreningen sabbat det..

Hatar att vara vuxen! vill vara barn och ha någon som fixar sånthär åt mig.. Påtal om ålder, har funderat hela dagen på hur gammal jag är.. 22 eller 23? Fick fråga M när jag kom hem, haha. Påminner om pensionärerna på hemtjänsten som frågar efter sin ålder hela tiden. Bra där Isabell.. 22 år gammal och har redan alzheimers.


Fick tag på denna från Sofies blogg, den är från pulkaracet, lovade ju att lägga upp fler bilder från den dagen, men har inte fått tag på några fler bilder från Samuel ännu.. Men när jag får det så ska Samuel också få en OS-mössa.. Hans är blå/grå och ligger på min hatthylla och väntar


Kommentarer:
#1: Sofie

2011-02-24 @ 16:39:30
#2: Sandra Brändström

Alzheimers eller så suger du kanske på att räkna... för du kan väl ditt personnummer?? LOL

2011-02-24 @ 21:09:15

you caught me there sis.. Sämst på att räkna ut ålder genom årtal. ^^'

2011-02-25 @ 13:52:47
#4: Sandra Brändström

LOL miniräknare på mobil. Först och främst så vet du att det är 2011 å du vet att du fyllt i år så 2011 -1989 = 22. Sedan så borde du ju komma ihåg hur gammla vi andra är å kunna räkna utifrån det...eller?

2011-02-28 @ 21:02:41

Kan knappt hålla ordning på min ålder.. hur kan du då tro att jag kommer ihåg hur gamla alla andra är, hehe :P särskilt när ni envisas med att byta siffror hela tiden, alla på olika dagar utspritt över året. Tycker att alla ska skärpa till sig och sluta fylla år hela tiden! omöjligt för mig att hålla räkningen ^.^

2011-02-28 @ 22:09:58
#6: Sandra Brändström

Nä, men ibland är de svårare att hålla koll på sin egen ålder är andras.

Ja, jag fyller 25 nästa år å då slutar man ju räkna, så då blir det lättare =P

2011-03-01 @ 18:38:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: