isabellbrandstrom

2011-01-29
01:34:12

Tidsfördriv

Svårt att bestämma vad jag ska börja skriva om.. Jag har så mycket saker att berätta om och bilder att visa, men jag måste ju börja i någon ända.. så jag börjar med att visa vad mitt senaste tidsfördriv har varit.. OS-mössor! Jättebra att ha någonting att göra på tåget varje dag på väg till umeå universitet där jag studerar och bra underhåll att sitta och virka när man vill hålla sig vaken under föreläsningarna.
Fick nämligen tag på garn billigt i en affär i övik. Tydligen hade någon brutit sig in i affären och gått lös med en pulverbrandsläckare så de garner som inte behövde slängas såldes ut till halva priset. Tråkigt att sådant ska behöva hända men "katching" tänkte jag och fyllde några kassar med garn.

Har gjort några  mössor till mina vänner och har fortfarande några beställningar kvar att leverera




De två nedersta är fulllängd som riktiga OS-mössor och de översta är lite egenpåhittatade kortare varianter


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: