isabellbrandstrom

2011-07-02
12:57:46

Alla är horor
Nu är ännu en störningslista ifylld. Idag har jag blivit kallad hora vid flerta tillfällen. Enligt tanten är alla horor och kommer från Finland. Hon skrek även igår till M att han var den som skulle skjuta henne och förstöra hennes drömmar om Finland och hon hotade med att dra ner byxorna och visa arslet och fittan.

Fick vara ledig igårkväll och då passade vi på att umgås med Mickan o Eric och spelade brädspel. Idag har jag hunnit se två avsnitt av Chuck och ätit lunch. Det var den helgen det. Nu laddar jag för att åka och jobba klockan 15.00 till 22.00 och Imorgon jobbar jag 7.30 till 12.00. Blev ingen sommarfest på stan för min del.


Lättar stämingen med grimasbild på mig och Sofie ifrån midsommar


Kommentar:
#1: Ingela brändström

Man blir mållös!

2011-07-02 @ 21:54:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: