isabellbrandstrom

2011-07-08
22:05:51

Anna gästbloggar
Jajjemän, som rubriken lyder är det nu jag (Anna) som sitter vid tangentbordet och skriver. Men det kanske ni redan hade räknat ut? Haha..

I vilket fall som helst så har jag lyckats få den ypperliga möjligheten med en hel dag ensam (eller ja, nästan i alla fall) med min underbara Isabell! Hon är mitt allt och jag vet inte vart jag skulle vara idag utan henne. Vi insåg idag att vi firar 10-års jubileum nästa år. Vi har alltså känt varandra och varit bästa vänner i snart 10 år! Hur sjukt är inte det?

Vi spenderade dagen med att åka på kornsjömarknaden, bada, äta god mat och dricker för tillfället vin. En helt underbar dag om ni frågar mig. Jag är extremt lyckligt lottad som har en sådan underbar vän som Isa!

Massa kärlek!
/Anna


Räddar ett riktigt dåligt vin med fruktsoda och piggelinglass


Kommentar:
#1: Syster Linda

Lite solbränna på benen skullte inte skada..=))



HA en riktigt najs kväll!!

2011-07-08 @ 23:20:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: