isabellbrandstrom

2011-07-06
14:03:28

Brandvarnaren
Granntanten är fortfarande borta som tur är. Men hennes brandvarnare har lite batteri och påminner oss om det var tjugonde sekund.. Alltid är det något!

Fortsätter att ha fullt upp. Slutade jobba vid tolv idag och skulle skjutsa hem Mickan som fick lov att sjukskriva sig från eftermiddagspasset på grund av öroninflammation med tillhörande feber, halsont och bihålsbesvär. Nu ligger hon och sover i mitt sovrum eftersom grabbarna lyckades få med sig hennes hemnycklar när vi bytte bil. Och snart ska jag dra med stackarn till Billsjö eftersom jag ska dit och hjälpa grabbarna att röja sly vid bastun på andra sidan sjön, så hon får fortsätta vara sjuk hemma hos Erics föräldrar istället.

Nä, brottom, brottom.. har jag rensat lådan åt katterna, fyllt på deras matburk, diskat bort och hunnit blogga. Nu måste jag se till att åka så jag hinner hem till pysseljuntan ikväll.
Ciao!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: