isabellbrandstrom

2011-07-11
18:04:36

Tugga post
POST

Birger har fått för sig dumheter igen. Nu är hans nya grej att tugga sönder posten som hamnar på hallmattan nedanför brevinkastet. Måste införskaffa en korg som posten kan falla ner i innan han äter upp något viktigt som dimper ner där. Tror ju inte att man kan skylla på katten ifall inkasso ringer.

IKEA

Idag har M varit på IKEA med Johan E.. *snyft* M hatar IKEA och jag som har längtat efter att få åka dit fick inte följa med eftersom jag jobbade. M köpte iallafall en skohylla som vi velat ha jättelänge och en duschkorg.. heter det duschkorg? det låter tokigt.. Det är inte en korg man duschar i utan en sådan där som man kan ställa shampoflaskorna på i duschen.

STUVADE MACKARONER

Nu har vi precis ätit stuvade mackaroner och korv, guud vad gott det är, både enkelt och gott. Snart ska vi åka och hjälpa Johan bygga ihop sina IKEA möbler och imorgon väntar ännu en arbetsdag. 





Kommentarer:
#1: Samuel

Vill ni ha en 3.e? :)

2011-07-11 @ 21:04:21
#2: Samuel

kisse alltså

2011-07-11 @ 21:05:08
#3: Sofie

Har ni köpt en ännu nyare skohylla? Ni köpte ju en sist vi var på IKEA!

2011-07-11 @ 21:24:36
#4: Isaflisa

Nej tack Samuel, Jag behöver inga fler monster =P



Sofie: vi köpte en till likadan och har nu monterat dem på varandra så att den blir högre. Min karl har för många skor för att det ska räcka med två våningar

2011-07-12 @ 17:32:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: