isabellbrandstrom

2011-07-14
21:00:26

Håller på spricka
Har ätit så mycket gott idag att jag håller på spricka. Känner mig faktiskt litegrann som Elsa ikväll. Hon äter så mycket att hon ser ut att ha kattungar i magen. M och jag har bestämt att vi ska sätta henne på en sträng diet nu innan hennes mage spricker. 

Jag har ätit:
  • Subwaymacka (grillat kycklingbröst med sweet onion dressing)
  • Jordgubbsglass (provade svärmors nya glassmaskin, fantastiskt gott och enkelt att göra)
  • Smultron (Svärmor har en smultronrabatt som jag alltid plockar ren när jag hälsar på i Billsjö)
  • Grillad lax med melonsallad och tre olika röror (Grillade hemma hos Micke och Sofie)
  • Äppelpaj med marsansås (Sofie gjorde efterrätt)
  • Mango/apelsinjuice, Äppel/Päronjuice och Ananas/apelsinjuice (har lånat svärmors suveräna juicepress så vi lekte litegrann med allt vi hittade på frukthyllan i affären)
Kan tillägga att jag inte åt lite av varje grej heller. Har nog ätit så att jag klarar mig resten av sommaren nu, hehe.


Glassmaskinen


Bästa lax jag någonsin ätit, försökte med LCHF stil men kunde inte låta bli att smaka några bitar av Sofies klyftpotatis


Äppelpajen också jättegod





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: