isabellbrandstrom

2011-07-16
12:10:18

Billy och poker
BILLY
blev namnet, till Sofie och Mickes nya kisse. I utseende påminner han om en grå Birger när han var liten men i personlighet så är Billy tuffare. Bigge var en liten feg mespropp första dagarna hemma hos oss, vi fick knappt röra honom men Billy är både busig, gosig och nyfiken, ett riktigt charmtroll.



POKER
Igår fick jag lära mig spela poker. Sofie har planerat en pokerkväll bara för tjejer om några veckor och jag försökte slippa undan med att jag inte ens kan reglerna, nu har jag inte det att skylla på längre och jag har heller inte jobbet att skylla på. Hmm, någon akut sjukdom kanske.. Något otroligt smittsamt? inflammation i fingrarna kan fungera, eller tillfälligt blind.. svårt att spela poker om man är blind.



KORT

Mamma och pappa var precis här på en kopp kaffe och några bullar. Dom har hämtat sina beställningar på födelsedagskort, tyvär kan jag inte visa bilder på korten förrän födelsedagarna har varit. Istället ska ni få se några bilder på Billy


Han börjar bli trött vid det här laget


Kolla vilken lurv han är


Busig



Kommentar:
#1: Ingela Brändström

tack så mycket för det goda fikat. Billy är jättesöt! Kram

2011-07-16 @ 15:30:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: