isabellbrandstrom

2011-06-29
19:40:23

Bigge tycker att jag är tjock
Satt vid datorn tidigare idag och Bigge hoppade upp på skrivbordet och ville gosa som vanligt. Han klämmer in sig mellan mig och tangentbordet och tar tassen och försöker trycka iväg min mage som "ligger" på bordet så att han ska få mer plats. Jag tog det som en pik och kastade ner katten från bordet så fort jag fått en bild på det. Fräcka kattjävel! Jag tycker han kan ge sig på någon i sin egen storlek istället. Elsakatt skulle behöva några pikar för hennes mage växer i sådan hastighet att man kan tro att hon väntar kattungar


Nej, jag sitter inte i bara trosor framför datorn, jag har bikini på mig!


Kommentarer:
#1: Mickaela

Hej! Ser inte varför det inte ska fungera att kommentera, men har aktiverat så att alla kan kommentera under en tid för att se om det förbättras. Däremot har blogger varit segt hela dagen så det kan ha något med det att göra :)

2011-06-29 @ 21:28:40
#2: sofia

Sv: Ja den senaste veckan har den växt som bara den =). Jo har känt rörelser i ca 4,5 veckor och kunnat känna det utanpå magen i ca 2,5 =)

2011-06-30 @ 07:09:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: