isabellbrandstrom

2011-06-05
15:36:13

Bilderna från maskeraden - Kom som du inte är
Fördelen med att sitta nykter på en fest är att man inte missar någon utav allt roligt och tokigt som händer under kvällen. Jag hade grymt roligt igår, det var ett störtskönt gäng vi var, många känner jag sedan innan och resten fick jag lära känna bättre. Lite tråkigt att pencilinet tog bort hälften av min energi så att jag inte orkade dansa lika mycket som de andra, men jag hade riktigt roligt ändå. 

Min röst sinade lagom till hemgång och idag kommer M få svara på min mobil för nu är rösten som bortblåst. Jag kan viska på utandning om jag tar i ordentligt, men det är så ansträngande att jag blir andfådd. Är dock rädd att detta inte har något med halsflussen att göra. Det kan vara så att jag har två förkylningar, en bakteriell som jag äter pencillin mot och en vanlig som gör att jag tappar rösten, hoppas att jag inte smittat någon.

Efter bilderna finns två grymma filmer på Ola som var skrämmande övertygande i sin roll som brat, en film där han vaskar en champagneflaska och en där han dansar till fanta och rosé.


Fan vad äcklig


trailer trash har hittat en karl att klänga på


Heta Pudelrockare


En brokig skara människor


Fler brokiga


Brat


Jäkligt läskigt clown men bra gullig också


Sångaren i The Prodegy, creds för å våga raka håret på det viset.


Gamle mannen med käppen höll ungdommarnas tempo i alkoholkonsumtionen


Nunna och präst, för övrigt är det prästen som bjudit in till denna fantastiska maskeradfest, tusen tack för att vi fick komma.


Ängeln som var grym på att både spela och sjunga


Roligt att Micke matchar tavlan, heh


Tänka sig att alla dessa olika personligheter kom så bra överens!



Big mama som inte var snål med att dela ut kyssmärken till karlarna


Nej, jag har inte glömt att redigera bort röda ögon, det är crazylinser hon har på sig


Här kommer filmerna





Kommentar:
#1: Sofie

Svar på min blogg: Ja, visst var det :) Har redan varit in och tittat på dem, filmade ju dessutom typ samma sak, men de var klockrena :) Hoppas du mår bättre idag! Kramar

2011-06-05 @ 19:36:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: