isabellbrandstrom

2011-06-21
23:03:47

Busringningar och Bullbak
Fick tidigare ett telefonsamtal från dolt nummer, var helt säker på att det var från jobbet men när jag svarade hörde jag till min förvåning en pojke någonstans mellan fem och åtta år. 

Pojken: Hej det är Björn (funderade en stund på om jag kände några småttingar som hette Björn men kunde verkligen inte komma på någon så jag undrade vilken Björn?
Björn: Men det är jag.. Björn, bög björn (sa han bög? tänkte jag)
Jag: Tror att du har slagit fel nummer, jag känner ingen Björn.
Björn: Men jag vill bara prata lite. (Aha, busringning offcourse förstod jag tillslut och la på luren)
Några sekunder senare ringde dolt nummer igen och då lät jag M svara

M: Ja, vad ville herrn? 
Björn blev rädd och la på luren direkt och ringde inga fler gånger. Haha



 



Baka

Ikväll kände Sofie och jag att vi inte bakat på länge, tänkte att vi kanske skulle ta igen allt vi missat så vi har lite att bjuda på till pysseljuntan imorgonkväll. Vi har nu bakat Kanelbullar, kolakakor, havrekakor doppad i choklad och en glasstårta med vitchoklad och jordgubbsmousse.

Tror ni Isabell hade tagit sina brustabletten mot sockersuget innan? *skakar på huvudet och tittar ner*
Tror ni hon har ont i magen nu? *nickar skamset*








Just ja, resepten på Mickans fantastiska cupcakes från TW partyt finns här på Mickaelas blogg

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: