isabellbrandstrom

2011-06-25
15:10:18

En midsommar att minnas
Många fina minnen av allt midsommarmys och alla tokerier folk hittade på! Här är några av dem:

  • Silllunch med familjen Hamberg plus några till
  • Gjorde vackra midsommarkransar
  • Grillade nere vi sjön
  • Karatesparkade och muckade med tistlar
  • Badade
  • Snubblade
  • Klättrade på tak
  • Lunsade på med stor yxan
  • Rodde båt
  • Dansade
  • Ramlade i vattnet med kläderna på
  • Kissade i skogen
  • Spelade kubb
  • Gjorde grimaser
  • Fick myggbett
  • Pussades och kramades

Tack allihop för en fantastisk midsommarafton i glada vänners lag.

Jag har sååå många härliga och roliga bilder på min kamera att jag inte orkar lägga upp så många. Ni får nöja er med några stycken för tillfället och så kanske jag lägger upp några fler senare.


Den muckande tisteln


Micke och Sofie


Finn ett fel


Anneli


Jenny


Bröderna Hamberg


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: