isabellbrandstrom

2011-06-26
19:37:17

Ny header
Uppdatera om ni inte ser något nytt.

Less på min gamla header så jag har bytt ut den, bytt textfärger och bakgrundsfärg helt själv. Däremot fick jag ringa efter hjälp från Micke för att få bort en text som var lite malplacerad, kunde verkligen inte klura ut vart i koden den var inlagd. I övrigt har jag chansat mig fram, inte ens M som har nyss läst webbdesign har behövt hjälpa till.

Denna header är bara provisorisk. Min kusin Sofie Nilsson är bättre än mig på att göra headers och hon har lovat att göra några styckna till mig. Denna uppdatering är bara lite övning för att jag ska lära mig lite html stuff tills att jag får den nya headern och framförallt tills jag skaffar mig en .se adress.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: