isabellbrandstrom

2011-06-14
19:11:17

Tanten smäller raketer på övervåningen
Nu har tanten hält något som liknar majonäs i rabatten och slängt en glödlampa och en pappersservett på gräsmattan.
Tänkte gå och tala med henne om detta men ångrade mig när vi hörde att det lät det som hon sköt med luftgevär i taket eller smällde av raketer på övervåningen. Flera högljudda smällar följt av enmassa smatter...?!?!?!?!?!?




Shoppingrunda

Jag och Anneli tänkte gå en shoppingrunda på stan idag. Påväg in ringde Mickaela och ville också följa med, en stund senare sms:ade Sofie och sa att hon strax hade lunch och ville hänga med oss och strax efter det hörde Anna av sig och berättade att hon var på stan. Tillslut var vi ett helt tjejgäng, Himla roligt! Mickaela med sin rearadar kastade på mig massor av riktigt billiga kläder som jag inte kunde låta bli att ta med till kassan. Nya papper till scrapbooking har jag också fått med mig hem och känner mig riktigt nöjd med dagens investeringar.


Mina flickor


Kommentarer:
#1: Ida

Ni fotar väl och berättar för värden?! Ja, alltså inte om shoppingen utan om tanten ovanför...

2011-06-14 @ 20:24:23
#2: sofia

Jaa ni måste verkligen fota och skriva tider och datum när hon gör dessa grejer och visa för värden eller någon som kan göra något. För så här kan ni ju inte ha det!

2011-06-14 @ 21:25:32
#3: Isaflisa

Jadå, allt dokumenteras, fotas och filmas, jag har dagligen kontakt med polis, värd och vice ordförande i bostadsföreningen.

2011-06-15 @ 10:21:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: