isabellbrandstrom

2011-06-11
11:48:05

Psyktanten kommer nog aldrig att ge sig
Ännu en diskussion med tanten. Hon sa att vi luktar illa och att vi absolut inte får grilla, jag ifrågasatte henne med varför det går bra för henne att röka men vi inte får grilla? Det hade hon inget svar på. 

Grabbarna har åkt på innebandyn nu och jag önskar att jag hade följt med. Är ärligt lite rädd för att vara ensam hemma nu. Jag vet in hur sjuk tanten är och vet därför inte vad hon skulle kunna få för sig att göra. Johanna vice ordförande i hyresföreningen har iallfall varit här nu och sagt till henne att städa upp. Det är väl bara vänta och se om hon kommer lyssna eller inte. Ska börja polisanmäla henne för trakasserier nu. Jag orkar inge mer.


Har investerat i ett fiskespö, ett ljuslila så jag får ha den ifred ifrån grabbarna, har aldrig ägt ett kastspö, har bara lånad spön hittils, nu äntligen har jag ett eget.



Vårat nya soffbord, lite skillnad mot för ikeaskräpet för 200 kr


Kommentarer:
#1: Fredrik

Provocera och dokumentera,ljud och helst bild, då kommer det bli fart på polis och bostadsrättsförening.. Jävligt stiligt bord också..

2011-06-12 @ 01:13:48
#2: Isaflisa

Mjo, går med kameran på mig hela dagarna för att jag ska kunna filma henne om hon gör något nu. Men jag vet inte hur jag ska lösa situationen med att hennes sopor fortfarande ligger kvar i rabatten och ännu fler cigarettfimpar har tillkommit? några förslag? Jag tänker inte plocka upp dem för att stoppa dem i containern iallafall.

2011-06-12 @ 10:29:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: