isabellbrandstrom

2011-03-22
11:35:36

Gårdagen
Ber om ursäkt från min bloggfrånvaro under gårdagen. Fanns inte så mycket tid över för det.

Klev upp klockan sju och fick skjuts av M till centralstationen, två timmar senare var jag på uni och där var det bara att börja klippa ut mönsterbitarna ur tyget. Lunch och sedan tåg hem.

Väl hemma var det bara att vända i dörren för då skulle vi hämta upp Jimmie Wassberg vid hans lastbil på route 66 och fara och äta mat. Matcompaniet bestämde vi oss för och där lyxade jag och M med filé Oskar medan Jimmy fick en stor portion pasta med oxfilé.


Glömde ta bilder på maten


Jimmie ville naturligtvis passa på att hälsa på Ulla och Hampe i Billsjö när han väl var här i Övik så efter maten åkte vi dit och drack kaffe och åt muffins. Efter Billsjövistelsen skjutsade vi tillbaka Jimmie till route 66 så att han kunde fortsätta sin lastbilsfärd neråt landet medan vi åkte hem igen. Väl hemma var det lika snabb vändning i dörröppningen igen för det var dags att åka och jobba.


På väg mot Billsjö


Här bor M's föräldrar Ulla och Hampe

När jag kom hem för tredje gången var jag så slut på att jag och M bäddade ner oss i sängen och såg senaste Narniafilmen och sedan sov jag som en stock.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: