isabellbrandstrom

2011-03-10
22:07:23

Mer golv, kinamat och zumba
Lade mer golv idag efter att jag kom hem från Umeå. Halva hallen och halva vardagsrummet är nu lagt. Anna och Hägga kom också dit och hjälpte till och hade med sig kinamat till middag. Underbara dom!

Efter allt bygg var jag fruktansvärt stel i ryggen, nacken och benen så jag tänkte att ett zumbapass kanske mjukar upp och det gjorde det faktiskt. Jätteskönt att träna. Nu duschen och sedan sängen för imorgon ska vi upp vid 8 jag och Magnus och lägga mera golv.

Imorgon ska jag också berätta vad det är vi ska göra för moment i utbildningen och vad jag har tänkt att sy.


Har fått tag på några Zumba dvd:er till min kära mor också,
hon kan behöva en ny fritidssysselsättning tror jag
=)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: