isabellbrandstrom

2011-03-09
10:46:59

Textildagboken
Dokumentationen till broderiarbetet sker genom en textildagbok där även layouten bedöms. Tänkte därför att enklaste sättet att göra fint och ha roligt utan att behöva arbeta ihjäl mig är att scrapbooka en framsida. får se senare ifall jag orkar scrapa runt bilderna och texten på varje blad också. men det är morgondagens bekymmer.

Denna dags bekymmer är att min skrivare säger att det har fastnat ett papper inuti maskinen men hur jag än vänder och vrider på min klump till skrivare kan jag inte hitta något papper som har fastnat. Jag tror att skrivaren lider av hypokondri.


Såhär blev framsidan, har ju inte så mycket med broderi att göra men den har iaf fin layout


Kommentar:
#1: Ida

Du kan ju alltid brodera själva texten "textildagbok". Glöm inte bindestreck. Textildagbok är ett ord inte två (messersmith som jag är ;-))

Men den är jättefin!

Ser fram emot att på riktigt börja vårt sammarbete.

2011-03-09 @ 12:55:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: