isabellbrandstrom

2011-05-24
21:21:14

Björntass
(skrev detta vid fyra-fem men glömde publicera)

Satt med Birger i knät och borstade honom när jag märkte hur fruktansvärt enorma tassar han hade, större än Arnies tassar (Ullas maincoon) Hur tusan kan jag ha missat att han har sådana här björntassar tänkte jag, tills jag tog upp andra framtassen och märkte att den fortfarande var liten. PANIK han måste vara huggormsbiten tänkte jag och sprang för att leta kattburen och in bar det mot domsjöveterinärpraktik. 

Nu ligger hjärtat och sover med rakad tass. Han fick en kortisonspruta och vi har fått kortisontabletter utskrivet ifall tassen inte svullnar ner. Inga huggormsbett syntes så vi vet fortfarande inte vad det är men hoppas det går över snart


Man tycker att en rakad tass borde se betydligt mindre ut eftersom bigge har så tjock fluffig päls, men den rakade foten ser här lika stor ut som den orakade för att den fortfarande är svullen.


Kommentar:
#1: Sigvelily

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-12-02 @ 08:00:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: