isabellbrandstrom

2011-05-05
19:32:39

Duschen fungerar!
Hampe lyckades koppla in duschkabinen så vi behövde alltså ingen rörmockare. Nu har vi en fungerande dusch! Jag har inte tvättat håret sedan i Lördags så det ska bli riktigt skönt att få duscha ikväll. Nu fattas bara ett litet ikeabesök så att jag kan köpa lila runda badrumsmattor, lila handdukar, krokar till badhandukar och nån typ av bänk mellan duschkabinen och tvättstället så att jag kan ställa dit lila och beiga plastblommor som jag har tittat ut. tror att det kan bli riktigt fint. 



Kommentar:
#1: Anonym

Vilket fint badrum ni har ! Vart har ni köp den vita hyllan som toarullarna står på om jag får fråga? :)



Mvh lena

2011-10-08 @ 17:03:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: