isabellbrandstrom

2011-05-05
16:39:17

Duschkabin, textilkammaren och Bigge
Duschkabin

Glömde helt bort att blogga igår! Jag kom hem halv sex, lagade mat, åt och sedan byggde jag med finaste Annas hjälp ihop Duschkabinen. Åh efter det var det ju plötsligt läggdags så jag startade inte datorn på helaste dagen. Duschkabinen står nu på sin plats iaf men inget vatten är kopplat. Vi väntar på experthjälp för det. Hoppas att det inte tar allt för lång tid. Lite jävligt att inte kunna duscha hemma. Tror jag måste fråga Sofie om jag får duscha hos henne imorgon så jag får vara ren i helgen iallafall. Har inte tvättat håret på snart en hel vecka! Tur jag har torrshampo så håret inte blir flottigt, Dock känns det ganska snartlikt hästtagel nu av all smuts som fortfarande finns där men inte syns.




Textilkammaren

Idag har jag varit i textilkammaren på norrlands museum. Har fått se massor av kläder ifrån 1800-talet och framåt. Riktigt intressant tycker jag. Älskar klädhistoria. 





Birger

Birger busing har varit på nya äventyr idag, han har fått gå i koppel utomhus. Han jagade flugor, rullade sig i leran på gräsmattan och träffade en ny kattkompis. Nu har han fått känna på friheten och det enda han vill nu är att få gå ut igen. Har ju inte riktigt tid med det nu och jag vill inte riktigt att han ska gå ute själv ännu, jag måste lära honom vart han får gå och inte först. Är ganska rädd att han ska få för sig att det är kul att leka på vägen.
Denna afton står det tråkiga saker på "att göra" listan.. Det behöver städas i lägenheten igen. Vi har precis burit ut kartonger, plast och frigolit som duschkabinen var nedpackad i och nu återstår dammsugning, dammtorkning och att skura golven.

 


Kommentar:
#1: Sofie

Klart du får duscha här! Vi har jättebra sprutt på vattnet :P Hahaha

2011-05-05 @ 17:40:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: