isabellbrandstrom

2011-05-14
16:41:59

Grillning hos Samuel ikväll
Äntligen har jag fått tummen ur arslet och träna Zumba idag. Sofie och jag hade ett litet pepp-talk igårkväll medan vi scrapade så förhoppningsvis så håller jag detta ett tag framöver nu. Sluta upp med godis, sluta upp med chips och ingen dricka på vardagarna, minska intaget av detta under helgerna och även träna minst två gånger i veckan. 

Ikväll har Samuel styrt ihop en grillfest för att han just fyllt år. Ska bli riktigt kul! Jag har förberett med en hemmagjord potatisgratäng med lök (mammas recept och min favorit) har även gjort en fetaoströra och köpt ett grillspjut som jag och M ska äta. 

Sminket är på plats och håret hänger som det ska, nu åker vi mot Sidensjö.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: