isabellbrandstrom

2011-05-29
20:50:56

Packar väskan för Umeå
Ikväll ska jag packa väskan, för jag har bestämt att jag stannar i Umeå tills på Onsdag. Både för att tjäna pengar på att slippa resa fram och tillbaka och sedan för att det blir så långa dagar under utställning och redovisning att det inte ger något att åka hem bara för att sova. Packar med mig alla matlådor jag har i frysen och hoppas att jag klarar mig på dem.

Jag vet inte vart jag ska bo men det löser sig nog. Kanske finns någon klasskamrat som är vänlig och vill hysa in mig ett par dagar om jag har tur.

När jag kommer hem igen är det SOMMARLOV!


Sommarbild på mig


Kommentarer:
#1: Sofie

Mä! Får jag inte träffa dig förrän på onsdag.. Typiskt! Fast jag förstår dig. Drygt att åka fram och tillbaka! Lycka till på utställningen gumman, helt övertygad om att det kommer att gå kanon! Du är ju grym! :) Kramar

2011-05-29 @ 21:20:30
#2: Isaflisa

Tack vännen! Ja, jag hoppas det går bra =) Vi ses när jag kommer hem. Kramen

2011-05-29 @ 21:56:03
#3: Ida

Här finns en uppvärmd stuga du kan få sova i! Gratis skjuts in till universitetet varje morgon också och naturligtvis all mat du kan tänkas vilja äta ;-)

Du är mer än allt välkommen!

2011-05-29 @ 22:24:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: