isabellbrandstrom

2011-05-12
14:14:36

Rapporten
Till detta 10 veckors skolprojekt ska vi även skriva en Rapport. Inte överdrivet mycket text och jag vet ungefär vad jag vill skriva.. det jag kör fast på är hur jag ska lägga upp den. Vilka rubriker ska jag använda mig av? Lärarna på textilen har gett oss rätt flummiga riktlinjer så nu sitter jag fast och vet inte alls hur jag ska börja. 

Ryska väskan kommer jag heller inge längre med. Jag fick ett pärlhalsband av Sofie, det blir perfekt som handtag till väskan men jag har fortfarande inte fått tag på någon magnetknapp. 

Äntligen ska trattkatten få bli av med sin tratt. Det har nu gått 10 dagar så det är dags att ta henne till veterinären nu så att hon kan få bli av med stygnen. 


Lätt att fastna i gardinerna med den där tratten



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: