isabellbrandstrom

2011-05-08
11:34:31

Ruben 60 år
Pappa hade ingen aning igår om att vi var påväg. Han förstod inte riktigt vad det var som hände när alla bilarna rullade in framför sjöbodstugan på ett led och överaskningen var total. Vi hade riktigt trevligt hela dagen/kvällen, maten var god och det var otroligt kul att få lite kvalitetstid med hela familjen.

Som ni kanske förstår är vi en stor syskonskara, Jag har tre halvsyskon Sara, Ida och David och två helsyskon Sandra och Fredrik (Pontus var med oss i hjärtat). När då alla halvsyskon har en respektive och en flock ungar var, jag har min Magnus och Sandra har Stefan så blir vi ett helt kompani. Vi var 13 vuxna och 8 barn, hela 21 personer. vi är även rätt utspridda över Sverige: Övik, Umeå, Gävle och Sthlm och det är därför väldigt, väldigt sällan som vi lyckas samlas allihop. Men igår hade vi lyckats! Alla var med och pappa sa i slutet av kvällen att det var den bästa dagen i hans liv sedan han gifte sig med min mor. Oj vad lycklig han var och oj vad lyckad dagen blev. 


Farfar sjörövare, Pappa Ruben


Barnaskaran


Tvillingarna


Ida och Sara


David


Magnus, Fredrik, David, Mamma, Sandra o Stefan



Exotisk planka


Dukningen


Avslutar med en bild på mig och Magnus tillsammans


Kommentarer:
#1: aina

Kul att se. Blir rörd! <3

2011-05-08 @ 22:53:33
#2: Isaflisa

Det blev vi också! =)

2011-05-09 @ 11:22:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: