isabellbrandstrom

2011-05-12
19:32:38

Ryska väskan klar
Hade inte planerat att sy mer idag eftersom jag inte hade någon knapp. Men då hittade jag en gammal väska här hemma med magnetknapp och jag blev nyfiken på hur knappen satt fast som. Synd att slakta en fullt fungerande väska bara för att se hur den är sydd, hehe.  Men glad att jag gjorde det för jag märkte att det faktiskt går att återanvända sådana knappar och jag kunde därför forsätta mitt arbete.
Denna väska är skapad med inspiration ifrån Ryssland. Tack än en gång till min Ryska väninna Anastasia som hjälpt mig hitta bilder att inspireras av.


Ser lite skrynklig ut på bilden, får nog försöka pressa den innan utställningen


För er som missade bilden på den vita väskan så lägger jag upp den en gång till



Kommentarer:
#1: Ingela Brändström

Jättefina väskor! Duktig är du.

2011-05-12 @ 19:55:03
#2: Ola

Skitsnygga väskor! :>

2011-05-12 @ 20:21:21
#3: Isaflisa

Tackar! =)

2011-05-13 @ 10:04:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: