isabellbrandstrom

2011-05-10
11:59:06

Sommarkväll och Ryska väskan halvfärdig
Jobbet i går igen som vanligt på måndagkvällar. Riktigt trött och seg av förkylningen men det fick gå ändå. Konstigt nog ville jag inte bara åka hem och lägga mig efteråt som jag brukar, utan kände för att vara utomhus, luften ute kändes som en av de bästa sommarkvällarna brukar kännas och det ville jag absolut inte missa. Därför åkte jag istället hem till Anna och vi gick på kvällspromenad. 

Imorse vaknade jag utslagen igen. Tom på energi, ont i huvudet och rosslig i halsen. Jämarns förkylning. Hoppas den går över fort så jag inte kommer mer efter i skolarbetet. Skulle behöva börja på rapporten idag, kommer inge längre med väskan förrän jag har införskaffat en magnetknapp och ett svart pärlhalsband.

Såhär långt har jag kommit på Ryska väskan

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: