isabellbrandstrom

2011-05-06
09:29:24

Tårta
Idag ska det bakas tårta och även ätas tårta! Jag ska hjälpa Sofie inför ikväll då Micke ska firas i efterskott på födelsedagen. Längesedan jag åt tårta nu så det ska bli gott med lite födelsedagkalas. 

Nu ska jag göra ett försök att starta upp dagen, väcka älsklingen, klä mig, äta och borsta tänderna.
Hinner jag något mer idag än tårtbakning så ska jag inte göra skolarbete. Kommer inte vara hemma i helgen så då orkar jag inte släpa fram handväskematerialen, symaskinen och alla tillbehör för att sitta någon ynka timme. Så då är planen att köra stenhårt Nästa vecka istället.


Bild på en av tårtorna som Sofie och jag gjorde när jag och Magnus firade våra föelsedagar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: