isabellbrandstrom

2011-05-15
02:15:54

Trafikkontroll är en trafikfara
Hade släppt av alla onyktra passagerare och var påväg hem efter en trevlig schlagerkväll med sju grabbar hemma hos Samuel i Sidensjö. då jag såg röda lampor/facklor vifta galet framför mig, fattade inte vad det var frågan om förrän jag såg varselvästar med texten POLIS.. Jag fick paniik!! Livrädd!! fasat för trafikkontroller ända sedan jag tog körkortet för fyra år sedan och jag hade inte hoppats på att behöva vara med om en mitt i mörka natten, helt själv.

Jag visste ju att jag inte druckit en droppe och att jag inte hade kört för fort men fruktansvärt så panikslagen att jag darrade som ett asplöv när jag sträckte över körkortet till polisen, att det var en rätt attraktiv sådan gjorde ju heller inte saken bättre. Kunde knappt stå på benen när jag gick ur bilen hemma på uppfarten och hjärtat pumpade fortfarande i riktigt höga hastigheter. Trafikkontroller är ju baske mig en trafikfara!

Förstår inte egentligen hur jag kan vara livrädd för poliser när jag aldrig någonsin begått ett brott, aldrig kört onykter, inte snattat, inte ens en p-bot har jag fått. Måste vara någon typ av fobi.. Polisifobia kanske.


Kommentar:

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-07-15 @ 11:39:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: