isabellbrandstrom

2011-05-09
16:19:16

Väskorna
I princip klar med Japanska väskan, ska bara sy in fodret för hand och det kommer jag nog vänta med till samma dag som utställningen om jag känner mig själv rätt. Ryska väskan är också på god väg, har bara kört fast lite med en detalj som jag inte vet hur jag ska göra med. Det flyter på rätt smidigt ändå trots förkylningen jag dragit på mig och jag kommer absolut hinna klart med båda väskorna. Tredje vet jag fortfarande inte riktigt om jag kommer hinna eftersom jag då måste upp en dag extra till Umeå för att köpa mer tyg. Tror nästan det är viktigare att göra klart rapporten först och efter det se vad jag hinner.






Kommentarer:
#1: s

Gud vad fin! Vad duktig du är!

2011-05-10 @ 13:05:48
#2: sofia

Hmm.. Den kommentaren var från mig=P.. Blev något konstigt där!

2011-05-10 @ 13:06:41
#3: Isaflisa

Tack så mycket Sofia! =)

2011-05-10 @ 14:26:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: