isabellbrandstrom

2011-05-20
16:13:06

vin och läxor
Perfekt dag för mjukglass så nu är jag, Magnus, Sofie och Micke mätt efter en tur till Sibylla som har den bästa mjukglassen! Åt en stor bägare med dubbel violtopping och daimkulor som strössel. Passa på att vara ute på stan och ränna under dagen för ikväll har jag läxor att ta tag i. 

Jag ska faktiskt sitta ensam hemma och skriva opponering på två rapporter denna fantastiska fredagkväll. låter lite tragiskt men eftersom jag inte hinner göra detta imorgon så har jag itne så mycket val då opponeringsmötet är på söndag. Men jag har en idé.. jag ska ta reda på vad Anna gör ikväll, hon kanske också har nån läxa som hon ska sitta och göra så då kan vi vara två och kanske ta nåt glas vin till det. vin och läxor är en finfin kombination!


Anna gillar att toka sig framför kameran, men då får man skylla sig själv, för det kommer ut på bloggen iallafall


Kommentarer:
#1: Anna

Haha.. Fan vad snygg jag var där :P

2011-05-20 @ 16:42:13
#2: Isaflisa

Du är alltid snygg hjärtat!! ^^

2011-05-20 @ 20:36:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: