isabellbrandstrom

2011-11-09
15:59:09

Biltvätt
Ska aldrig mer utsätta mig för att tvätta bilen i en biltvätt. Otäck skräckupplevelse!

Mina tankar:
  1. Tänk om bilen står för långt till höger eller för långt till vänster så ena sidan av bilen kommer krossas!!
  2. Är alla bildörrarna verkligen stängd så bilen inte fylls med vatten och vi drunknar?
  3. Aaa!.. bilen rullar framåt och kommer krocka i tvättutrustningen!! (aha, näe det är tvättmojängerna som börjat röra sig mot oss.. allt är som det ska.. andas)
  4. Aaa!.. Nu kommer diskborstrullen!!
  5. Aaa!.. hela bilen vibrerar!! snart börjar centrifugeringen och bilen kommer kastas runt som en leksaksbil i en tvättmaskin!
  6. Aaa!.. den där metalllådan som sprutar luft är alldeles för nära vindrutan!! Den kommer krossa vindrutan! DEN KOMMER KROSSA VINDRUTAN! *Harpuls*
När garageporten öppnade sig och vi tillslut fick köra ut bilen kände jag mig smått apatisk, med uppspärrade ögon, magsår och kommer nu drömma mardrömmar i några nätter framöver!  Mina stackars nerver!!






Kommentar:
#1: Ingela Brändström

Lugn och fin nu!

2011-11-09 @ 18:11:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: