isabellbrandstrom

2011-11-08
15:35:56

Fusk

Var nära att bli utslängd från tentan pga fusk! Dom kontrollerade den litteratur vi fick ha med oss. När det var min tur så visade hon upp några sidor i min bok där det var helt nedklottrat med text! Det var en biblioteksbok och jag hade inte ens läst alla kapitel så jag hade inte ens sett det där klottret. Så hon tentavakten fick ta med sig boken ut och ringa våra lärare för att fråga vad dom säger om saken. Som tur var så var det tydligen helt okej med klotter i böckerna och räknades inte som fusk. Hade ju varit galet illa om jag åkt dit för fusk bara för att vissa människor är idioter och klottrar i biblioteksböcker! Så tänk dig för innan du klottrar i en biblioteksbok nästa gång!

I övrigt har jag ingen som helst aning om hur det gick på tentan.. Det kan vara allt från högsta till lägsta betyg. Beror på hur lärarna rättar.

Nu är jag helt slut på utav skrivkramp och stress och känner mig välförtjänt av en liten tupplur innan det är dags att laga middag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: