isabellbrandstrom

2011-11-27
21:24:31

Helgen
Har haft en lugn helg. Fredagkväll var vi som sagt i Billsjö där vi åt gott och hade mycket trevligt trots omständigheterna. Portersteken tillsammans med potatisgratängen blev otroligt gott. Men precis som jag trott så räckte det med en form gratäng till 9 personer. De andra tre formerna blev lite överflödiga. ehem..


M's portion med porterstek och gratäng (själv var jag för glupsk och hade redan satt i mig flera tuggor innan jag kom på att jag borde ta en bild)



Lördag blev det lite julshopping med Jenny. Mycket trevligt men jag tycker fortfarande det känns tidigt att börja julklappshandeln innan snön fallit, Julkänslorna har fortfarande inte kommit än fast jag snart är inne på tredje burken pepparkakor och tredje tuben med ädelost. Att det är advent idag makes no sense! 

Efter jag kom hem från stan så åkte vi in till stan igen för att gratta Anton som har fyllt år. Han hade nog spenderat hela veckan med att baka lussebullar så det var fri tillgång. På kvällen tittade Johan förbi och vi såg på film.



Grattiskort till Anton

Söndag har bara varit tråkig, jag har varit och jobbat, handlat, tankat bilen, postat brev, mailat och jag har tentapluggat. Booring, men jag har iallafall fått mycket gjort. 



Ros från begravningen i fredags





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: