isabellbrandstrom

2011-11-05
17:37:45

Inflyttningsfest och strippdance

Idag åkte jag, Anna och Sofie till step in där Nastia höll en kurs i strippdance. Nä, det var inte med en stång och vi klädde inte av oss kläderna. Men dansade sensuellt och erotiskt gjorde vi. Eller Nastia iallafall, vi andra kämpade tillräckligt för att hålla koll på alla kroppsdelar och komma ihåg rörelserna att det inte fanns så mycket utrymme att hinna tänka på att se förförisk ut. Tror att jag såg mer patetisk ut än erotisk där jag stapplade fram som en ovig, stel pinne. Men otroligt roligt hade vi! Detta vill jag absolut prova på fler gånger!

Nu har jag stilat mig lite snabbt och ska snart dra iväg hem till Samuel och Nastia som har Inflyttningsfest ikväll. Ciao!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: